عنوان گروه خبري / سخنرانی و کارگاه آموزشی .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ 
  • کد خبر : ۵۱۱۴
پژوهشکده بیمه برگزار کرد:
سخنرانی با موضوع «فرازهایی از روش‌های نوین ارزیابی ریسك در صنایع با گرایش صنایع فرایندی» (جلسه دوم)
دومین جلسه سخنرانی با موضوع «فرازهایی از روش‌های نوین ارزیابی ریسک در صنایع با گرایش صنایع فرایندی»، امروز دوشنبه 20 دی‌ماه 1400 با حضور آقای عباس گلچینیان و به صورت مجازی در پژوهشکده بیمه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در دومین جلسه سخنرانی با موضوع فرازهایی از روش‌های نوین ارزیابی ریسک در صنایع با گرایش صنایع فرایندی که توسط اداره امور پژوهشی با همکاری میز تخصصی بیمه‌های آتش‌سوزی پژوهشکده بیمه و با حضور مجازی جمعی از علاقه‌مندان برگزار گردید، محورهای اصلی شامل «مدیریتHSE»، «فرایند ارزیابی ریسک» و «اهمیت نیروی کار سازمان در ایمنی» ارائه شد. در این نشست فرایند ارزیابی ریسک و اهمیت کار با چک‌لیست، احتیاط‌های ارزیاب در زمان ارزیابی، نقد و بررسی مفاهیم مورد استفاده ارزیابان، طرح پرسش‌های ثانویه توسط ارزیاب، برگزاری یک کارگاه مطالعه موردی، تعیین شعاع موثر خطر و عوامل موثر بر آن، پیشنهادهای اصلاحی ارزیاب و گزارش نویسی و ملاحظات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه همچنین سوالی در رابطه با فرایند ارزیابی ریسک مطرح شد و علاقه‌مندان تا 30 دی‌ماه فرصت دارند پاسخ‌های خود را به نشانی Info@irc.ac.ir ارسال نمایند.
برای دریافت فایل ارائه سخنرانی و متن سوال کلیک کنید.
فایل جلسه سخنرانی به زودی در صفحه اصلی وب‌سایت پژوهشکده بیمه قرار خواهد گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0