• ساعت : ۱۵:۱۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ 
  • کد خبر : ۵۷۲۹
نمایه‌سازی نشریه پژوهشنامه بیمه در پایگاه اِبسكو
فصلنامه علمی پژوهشنامه بیمه در پایگاه بین‌المللی ابسکو (EBSCO) نمایه گردید

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، فصلنامه علمی پژوهشنامه بیمه(IJIR)  که با هدف ارتقای دانش علمی و تخصصی در زمینه بیمه، ریسک، تکافل و مالی اسلامی به صورت فصلنامه و  با دسترسی آزاد و رایگان توسط پژوهشکده بیمه منتشر می‌گردد در پایگاه بین‌المللی ابسکو (EBSCO) نمایه شد. پایگاه ابسکو یکی از اولین و بزرگترین پایگاه‌های نمایه‌‌سازی معتبر بین‌المللی است که تاکنون اقدام به نمایه‌سازی اطلاعات بیش از 18700 نشریه و مجله در حوزه‌های علوم مختلف نموده است.
گفتنی است، پژوهشنامه بیمه در ارزیابی جدید سال 1401 نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز موفق به اخذ رتبه علمی، با امتیاز "الف" شده و با رشد استنادی بالا به میزان ضریب تأثیر 0.417، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) جزء نشریات لیست اولیه و با درجه کیفیت Q2 نمایه گردیده است. این نشریه در حال حاضر در فهرست نشریات دسترسی آزاد (DOAJ)، Web of Science Profile ،Google Scholar و پایگاه اطلاعات علمی (SID) نیز نمایه می‌باشد.
علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با فصلنامه علمی پژوهشنامه بیمه و ارسال مقاله علمی-پژوهشی خود می‌توانند به سامانه نشریه به نشانیhttps://ijir.irc.ac.ir/   مراجعه نمایند.

 

امتیاز :  ۲.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0