• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۳۰ 
  • کد خبر : ۴۸۶۲
اولویت‌های پژوهشی صنعت بیمه برای فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در جامعه و صنعت توسط وزارت علوم اعلام شد
صنعت بیمه اولویت‌های پژوهشی خود را برای دوره فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها اعلام کرد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در جامعه و صنعت، به عنوان اقدام مناسبی برای تقویت ارتباط صنعت بیمه و دانشگاه‌ها توسط پژوهشکده بیمه و تعدادی از شرکت‌های بیمه مورد توجه جدی قرار گرفته است. بر این اساس پژوهشکده بیمه برای دومین سال متوالی اقدام به دریافت و جمع‌بندی اولویت‌های پژوهشی صنعت بیمه و ارائه آن به وزارت علوم، تحقیقات و فناوی به عنوان متولی این امر نموده است.
در این دوره پژوهشکده بیمه، تعدادی از نهادهای صنعت و همچنین چهار شرکت بیمه تعاون، دانا، سامان و  ما اولویت‌ها، محورهای تخصصی و موضوعات مورد نیاز خود را اعلام کرده‌اند. بر اساس تعداد اعضای هیأت علمی مورد نیاز اعلام شده از سوی صنعت بیمه، استقبال این صنعت نسبت به سایر سازمان‌ها و مؤسسات مشارکت‌کننده در دوره جاری چشمگیر بوده است به طوری که سهم 27 درصدی را از  کل فرصت‌های حوزه‌ها به خود اختصاص داده است.
بدینوسیله از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی واجد شرایط دعوت می‌شود در صورت تمایل به مشارکت در این دوره با مراجعه به فایل پیوست و انتخاب یکی از اولویت‌های پژوهشی نهادها و شرکت‌های بیمه‌ای که توسط وزارت عتف  منتشر شده است، این فرصت را برای ارتباط و ورود به صنعت بیمه به عنوان یکی از مهمترین صنایع مالی در جهان مغتنم شمارند.

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0