• ساعت : ۱۳:۳۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۱۲/۱۵ 
  • کد خبر : ۷۹۳۲
انتشار گزارش مدیریتی شماره 5 پژوهشكده بیمه
پنجمین شماره از گزارش مدیریتی با عنوان اکوسیستم‌های پلتفرم دیجیتال در بیمه: ارتباط با مشتریان به روش‌های جدید در اسفند 1403 منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، شماره 5 گاه‌نامه نشریه گزارش مدیریتی در اسفند 1403 منتشر شد. این شماره از گاه‌نامه به بررسی فرصت‌ها و چالش‌های اکوسیستم‌های پلتفرم دیجیتال در صنعت بیمه می‌پردازد و راهکارهای استراتژیک برای بهره‌برداری از این مدل نوین را ارائه می‌دهد.این گزارش با عنوان «اکوسیستم‌های پلتفرم دیجیتال در بیمه: ارتباط با مشتریان به روش‌های جدید»، در پنج بخش اصلی ساختاربندی شده است. بخش اول به معرفی اکوسیستم‌های پلتفرم دیجیتال و تأثیر آن‌ها بر صنعت بیمه می‌پردازد. در بخش دوم، کارکردها و اثرات این اکوسیستم‌ها بر زنجیره ارزش بیمه بررسی می‌شود. بخش سوم به دیدگاه‌ها و نتایج نظرسنجی از بیمه‌گران می‌پردازد. در بخش چهارم، موارد تجاری و نمونه‌های موفق در این زمینه تحلیل می‌شود و در نهایت، بخش پنجم با ارائه پیشنهادات و توصیه‌هایی برای بیمه‌گران به پایان می‌رسد. این ساختار به خوانندگان کمک می‌کند تا درک بهتری از تحولات جاری در صنعت بیمه و راهکارهای موجود برای بهره‌برداری از آن‌ها داشته باشند.علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی این گزارش را از وب‌سایت پژوهشکده بیمه دریافت کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0