• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ 
  • کد خبر : ۳۳۸۱
مدیر عامل شركت بیمه ایران میهمان پنجمین نشست پژوهشكده بیمه در نگاه مدیران كلیدی صنعت بیمه
پنجمین نشست از سلسله جلسات پژوهشکده بیمه در نگاه مدیران کلیدی صنعت بیمه، عصر امروز 99/4/16 با حضور دکتر رضایی مدیرعامل شرکت بیمه ایران ، دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه، معاونین ، اعضای هیات علمی و پژوهشگران در پژوهشکده بیمه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، توجه به کاربردی بودن و مسئله محور بودن پژوهش ها، توجه به حوزه های پژوهشی مورد نیاز صنعت بیمه، استفاده از علم داده در قیمت گذاری و کشف تقلب و تخلف، طراحی محصولات بیمه ای جدید متناسب با نیاز و سطح درامد بیمه گذاران و بررسی دلایل بازخرید و راهکارهای توسعه بیمه های زندگی از جمله توصیه های مدیر عامل شرکت بیمه ایران است.

همچنین در این نشست  اعضای هیات علمی و پژوهشگران پژوهشکده ضمن طرح سوالهایی، نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات پژوهشی و  مسایل پژوهشکده را مطرح نمودند.
گفتنی است سلسله نشست های پژوهشکده بیمه در نگاه مدیران کلیدی صنعت بیمه برای بازنگری و ارتقای فعالیت های پژوهشکده بیمه و توسعه ارتباط و همکاری با صنعت بیمه و با هدف آشنایی اعضای هیات علمی و همکاران پژوهشی با نظرات مدیران کلیدی صنعت در خصوص نقاط قوت و ضعف پژوهشکده بیمه، محورها، اولویت ها و الزامات  مهم پژوهش برگزار می شود و تاکنون مدیران عامل شرکت های بیمه سامان، دانا ، البرز و قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی در این نشست ها حضور داشته اند.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0