• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ 
  • کد خبر : ۴۸۲۸
ماهنامه الكترونیكی تازه‌‌های بیمه ایران و جهان ویژه خردادماه 1400 منتشر شد
چهاردهمین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان به مواردی همچون زیست‌بوم‌ها در صنعت بیمه، اینشورتک‌ها و بانکداری آزاد و عملکرد مالی بیمه‌گران برای آینده می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، نرخ بالای نفوذ اینترنت موبایل در کشور، برای صنعت بیمه که تکیه‌گاه اصلی آن ارتباط با مشتری است، فرصت مناسبی را فراهم کرده است. در حالی که شرکت‌های بزرگ بیمه بین‌المللی در برخی از کشورهای در حال توسعه یا توسعه‌نیافته، ناچار هستند که خود برای راه‌اندازی این نوع از زیرساخت‌های مخابراتی اقدام نمایند. از موضوعات مهم برای بهره‌برداری از این زیرساخت، نوآوری دیجیتالی در صنعت بیمه است که پایه و اساس آن، انعطاف‌پذیری و چابکی است. ایجاد سازوکارهای کسب‌و‌کار سبک دیجیتالی و منعطف، می‌تواند تمامی بخش‌های صنعت به‌ویژه در بخش تولید محصول، فروش، مدیریت خسارت و حتی بیمه‌گری را به راحتی تحت‌تأثیر قرار داده و موجب افزایش نرخ نفوذ بیمه شود.
بر این اساس در چهاردهمین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان، ضمن توجه به این موضوع، در بخش مطالب اصلی به «زیست‌بوم‌ها؛ مهمترین رخداد صنعت بیمه در سال 2021» ، «اینشورتک‌ها و بانکداری آزاد، ابزاری برای نوسازی بیمه» و «چرا بیمه‌گران باید عملکرد مالی خود را برای آینده بازبینی نمایند» پرداخته شده است.
همچنین «گزارش جهانی بیمه 2021» و «شاخص بازار جهانی بیمه در سه ماهه اول سال 2021» در بخش اخبار ارائه شده و بخش شخصیت برجسته علمی، به معرفی دکتر منوچهر شاهرخی استاد دانشگاه ایالتی کالیفرنیا اختصاص یافته است.
در بخش تازه‌های نشر، سه کتاب با عناوین « اصول اهمال نسبی: شیوهای عملی در بررسی و تقسیم مسئولیت ها» ، « پایان بیمه های سنتی: تحولی در صنعت بیمه: چگونه سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز زیست بوم را متحول می‌سازد» و «هنگامی‌که لغات باهم برخورد می‌کنند: راه‌حل‌هایی برای پوشش های بیمه و دعاوی خسارت» معرفی می‌شود.
خوانندگان این نشریه، در بخش یک معرفی تازه و بخش یک مفهوم تازه به ترتیب با «پیمان دعوت تجاری برای عمل: بیمه همگانی» و «بینش در کسب و کار» آشنا خواهند شد.
چهاردهمین شماره ماهنامه تازه‌های بیمه ایران و جهان شامل بخشی جدید با عنوان «بینش‌های تازه» می‌شود که در آن مطالبی پیرامون «حرکت به سمت مرحله جدید نوآوری در صنعت بیمه»، «زنجیره ارزش صنعت بیمه: بیمه‌های بازرگانی» «ایمیل هوشمند، راهی برای کاهش مدت زمان پاسخ به مشتری»، «ترغیب بیمه‌گران در بهره‌گیری از تجارب بیش از حد شخصی‌سازی شده» و «چهار نکته برای مشتریان بیمه در زمان کاهش محدودیت‌های سفر» ارائه شده است.
علاقه‌مندان برای مشاهده و دریافت متن کامل نشریه می‌توانند به وب‌سایت پژوهشکده بیمه و یا به نشانی http://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/4965/Articles/view/14651/1478/ مراجعه فرمایند.
    

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0