• بنر-داخلی-سایت---مرکز-افکار-سنجی.jpg

معرفی مرکز افکارسنجی:

مطالعه افکار عمومی و شناخت آن‌ها از قرن‌ها پیش مورد توجه سیاستگذاران بوده است. افکار سنجی اجرای اقدامات و تلاش های سازمان یافته برای نشان دادن عقاید مردم نسبت به یک موضوع در یک محل خاص و در یک مقطع زمانی معین می باشد و نتیجه آن نشان میدهد که افراد به چه دلیلی عقیده خاصی را پذیرفته‌اند و با چه شدت و قوتی از آن پشتیبانی می کنند. مرکز افکارسنجی صنعت بیمه در پاییز سال 1399 با هدف پایش نظرات کلیه ذینفعان صنعت بیمه شامل بیمه‌گذاران در تمامی رشته‌های بیمه‌ای، شرکت‌های بیمه، کارکنان صنعت بیمه و سیاست‌گذاران و مدیران راه اندازی شده است. همچنین این مرکز با تکیه بر توان و تخصص اعضاء هیات علمی و پژوهشگران خود در رشته‌های مختلف بیمه، اقتصاد، مدیریت، حقوق، جامعه شناسی و آمار این توان را دارد که در انجام نظرسنجی‌های مهم ملی در حوزه‌های یاد شده با سایر سازمان‌ها و نهادها همکاری مشترک داشته باشد. امید است راه اندازی این مرکز موجب اعتلا و توسعه صنعت بیمه در کشور عزیزمان گردد.

 


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0