• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ 
  • کد خبر : ۴۹۷۴
بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه آذرماه 1400 برگزار می‌شود
بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با موضوع «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال» 13 تا 17 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه حول شش محور اصلی شامل «تحول دیجیتال صنعت بیمه؛ فرصت‌ها، چالش‌ها، استراتژی‌ها و پیامدهای آن در رونق اقتصادی»، «تحول دیجیتال صنعت بیمه و تحول در نظارت و قوانین و مقررات بیمه‌ای»، «تحول دیجیتال صنعت بیمه و تغییرات فضای کسب‌و‌کار و پیامدهای آن در رونق اقتصادی»، «تحول دیجیتال صنعت بیمه و تحول در فرایندهای بیمه‌گری و نقش آن در رونق اقتصادی»، «مدیریت ریسک و مدیریت پیشگیرانه خسارت با استفاده از فناوری‌های نوین و پیامدهای آن در رونق اقتصادی»، «تحول دیجیتال صنعت بیمه و محصولات جدید بیمه‌ای و پیامدهای آن در توسعه بیمه و رونق اقتصادی» آذرماه سال جاری برگزار می‌گردد.
علاقه‌مندان به مشارکت علمی در همایش تا 10 آبان 1400 فرصت دارند تا مقالات خود را  پیرامون محورهای همایش ارسال نمایند. نحوه بارگذاری مقالات در سایت همایش نیز به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده الگوی مقالات و اطلاع از محورهای فرعی همایش به سایت همایش به نشانی https://seminar.irc.ac.ir فرمایید.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0