• ساعت : ۱۵:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ 
  • کد خبر : ۷۴۷۶
پژوهشکده بیمه با همکاری شرکت تکافلی پرودنشال مالزی برگزار می‌کند
كارگاه‌‌ آموزشی «مدیریت صندوق‌های ریسك مشاركت‌كنندگان تكافل خانواده برای محصولات تكافل خانواده»
کارگاه‌‌ آموزشی «مدیریت صندوق‌های ریسک مشارکت‌کنندگان تکافل خانواده برای محصولات تکافل خانواده»، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز شنبه 22 اردیبهشت ماه 1403 به صورت برخط و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد، «مقدمه‌ای بر کسب‌وکار تکافل خانواده: حاکمیت شریعت، مروری بر الگوها و انواع محصولات»، «الزامات چارچوب عملیاتی تکافل در مدیریت صندوق ریسک مشارکت‌کنندگان/صندوق تبرع- مباحثه در زمینه نیاز به مدیریت صندوق براساس "بهترین منفعت برای مشارکت‌کنندگان تکافل"» و «تعیین ذی‌نفع در تکافل» توسط خانم یوسانی یوسف رئیس بخش شریعت در اداره مدیرعامل شرکت پرودنشال مالزی به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.irمی‌باشد.
پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

management-of-family-takaful.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0