• ساعت : ۱۰:۲۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 
  • کد خبر : ۷۴۸۳
پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند
كارگاه‌ آموزشی نظام راهبردی حاكمیت شركتی و كنترل داخلی صنعت بیمه
کارگاه‌ آموزشی نظام راهبردی حاکمیت شرکتی و کنترل داخلی صنعت بیمه، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که به صورت برخط برگزار می‌گردد، محورهای «مبانی نظری و سیر تاریخی حاکمیت شرکتی و ارکان و سازوکارهای اجرایی آن»، «تشریح آیین‌نامه حاکمیت شرکتی سازمان بورس و اوراق بهادار و شورای عالی بیمه»، «الزامات و بایدها و نبایدهای شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس»، «نگاهی به قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات با تاکید بر پیاده‌سازی اصول حاکمیت شرکتی»، «وظایف هیئت مدیره و کمیته‌های تخصصی هیئت مدیره» و «سازوکارهای کنترل داخلی بهینه در شرکت‌های بیمه» توسط آقای امیرحمزه ملکیان مدیر حسابرسی و کنترل داخلی شرکت بیمه معلم ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می‌باشد.
پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت‌کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    پژوهشکده بیمه
    6.1.7.0
    V6.1.7.0