اسلایدر[!cls=!]

 

اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات :

فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش كليدی در متحول‌سازی خدمات بيمه‌ای ايفا مي‌كند، جاي آن دارد تا پژوهش‌هاي بيمه ای نيز مقتدرانه با فن‌آوري‌های روز پشتيباني و تجهيز شود.
با درك اين ضرورت، همگام با متحول‌سازي و توسعه درون سازمانی پژوهشكده بيمه در فروردين‌ماه 1387، اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف ارائه مناسب‌ترين خدمات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، شبكه و پشتيبانی پايگاه‌های اطلاعات پژوهشی، تشكيل و راه‌اندازي شد.
اهم وظايفی كه اين اداره عهده‌دار است عبارتند از:     

 

الف) نرم افزار    
1.    شناسایی نیازهای نرم‏ افزاری واحدهای مختلف پژوهشکده بیمه
2.    تحليل، طراحی، پياده‌سازي و يكپارچه‌سازی سيستمهای نرم‌افزاری مورد نياز و ارائه خدمات پشتیبانی
3.    مهندسي مجدد، ارتقاء و بروزرساني سيستمهاي نرم‌افزاری موجود متناسب با طرح‌های مصوب
4.    انجام امور نرم افزاری و پشتیبانی مربوط به همایش ها، نشست ها و پنل های تخصصی پژوهشکده.
5.    بروزرسانی پورتال و سامانه های پژوهشکده بیمه
6.    انجام امور نرم افزاری و پشتیبانی فنی مربوط به برگزاری آزمون های پژوهشکده

 

ب) سخت افزار
1.    شناسایی نیازهای سخت افزاری واحدهای مختلف
2.    ارائه خدمات پشتیبانی
3.    بررسی و شناسایی فناوری های نوین حوزه سخت افزار و ارائه پیشنهاد جهت استفاده از آنها در مجموعه

 

ج)  شبکه
1.    نصب ، پیکربندی ، تست و نگهداری تجهیزات مرکز داده شامل سرور،سویچ،روتر و فایروال  و همچنین زیرساخت های نرم افزاری
2.     عیب یابی و تحلیل مشکلات مربوط به شبکه (LAN & WAN)
3.    پیش بینی و اعمال راهکارهای لازم جهت حفظ امنیت شبکه در سطوح و لایه های مختلف
4.    به روزرسانی دانش فنی در زمینه امنیت و امکان سنجی برای پیاده سازی آن

 

 

 

بازگشت

 

 

 


گروه دورانV5.6.6.0